Uzņēmumu salīdzinājums
SIA„Baltijas logi”, SIA „Atlētika” un A/S „Cesvaines piens” ir pavisam dažādās nozarēs strādājošie uzņēmumi, tāpēc tos salīdzināt nebūs viegli.
„Baltijas logu” priekšrocība ir tā, ka uzņēmums gan ražo, gan sniedz pakalpojumus. Tādējādi uzņēmumam ir nosacīta peļņa no produkta pārdošanas un eksportēšanas, laikā, kad logu montāža nav aktuāla. Kā arī konkurentu „Baltijas logiem” ir salīdzinoši mazāk nekā „Cesvaines pienam”. Logu ražotāju uzņēmumu klāsts nav tik liels, kā piena, siera vai krējuma ražotāju. Diemžēl tādu pakalpojumu kā logu maiņa viens un tas pats klients reti kad izmanto vairākkārt. Neviens nemaina logus ik pēc kāda laika. Savukārt „Atlētikas” un „Cesvaines piena” pakalpojumus izmanto ik dienas gadu no gada. Tāpēc jaunu klientu meklēšana „Baltijas logiem” ir prioritāte.
Savukārt „Cesvaines piena” liels mīnus ir tas, ka šī uzņemuma saražota produkcija ilgi neuzglabājās, tāpēc to nav iespējams tālu eksportēt. Līdz ar to doto produktu jārealizē pie mums. Lai kā arī mainītos dzīves līmenis- pārtika ir tā nozare, kur patērētāji turpinās iegādāties produktus. Cilvēki bez ēdiena dzīvot nevar. Tāpēc šī uzņēmuma saražotā produkcija vienmēr būs aktuāla.
Uzņēmums „Atlētika” ir sava veida relaksējošo pakalpojumu sniedzējs. Šī uzņemuma pakalpojumus izmanto patērētāji, kas velās uzlabot savu fizisko formu, attīrīties garīgi un jusites labi. Dotajam uzņēmuma nav nepieciešams meklēt kāda veida izejvielas, lai veidotu noteiktu produktu kā „Baltijas logiem” vai „Cesvaines pienam”. Protams, patstāvīgi jāseko līdzi trenažieru kvalitātei un atjaunošanai. Savukārt šim uzņēmuma ir jāraizējās par klientu veselības stāvokli, jo fiziski piepūloties var rasties dažādas veselības problēmas. Pastāv liels risks, ka kāds piepūlēsies vairāk nekā nepieciešams. Šim uzņēmumam ir liela atbildība pret katru savu klientu.
…