Ievads: Skolotāja pastāsta, kādus aizdares veidus var izmantot svārku aizdarei un piebilst, ka šoreiz iešūsim rāvējslēdzēja aizdari, jo tā ir visērtākā. Skolotāja pastāsta, ka stundas mērķis ir – rāvējslēdzēja iešūšana, stundas uzdevums ir – iešūt rāvējslēdzēju. Skolēni klausās.
Iepriekšējās vielas atkārtojums: Skolotāja atgādina skolēniem, ka iepriekšējās stundās svārkiem ir sašūtas iešuves un ieloces, kā arī piešūtas atdaļas un sašūtas sānu vīles. Skolotāja jautā skolēniem, vai visiem izdevies veikt iepriekšējās stundas uzdevumus. Skolēni atbild.
Jaunās vielas iztirzājums: Skolotāja stāsta par rāvējslēdzēja iešūšanas veidiem un secību. Rāda skolēniem rāvējslēdzēja paraugu, skat. 5. pielikumā. Skolotāja demonstrē pie šujmašīnas rāvējslēdzēja iešūšanas secību.…