5. A klase
12. II 2007.
6. stunda 13:30 – 14:10
Tēma – perspektīva
Mērķis – veidot skolēniem priekšstatu par to, kas ir perspektīva un izprast tās būtību
Uzdevumi –
• iepazīstināt skolēnus ar termina „perspektīva” definīciju;
• dot skolēniem darba lapas, kurās attēloti objekti perspektīvā;
• salīdzināt teoriju ar realitāti.
Izmantojamie materiāli –
• darba lapa, uz kuras skolēni raksta definīciju;
• lineāls, zīmulis, lai varētu strādāt ar darba lapām.
Paredzamā darba gaita –
• skolēni pierakstīs definīciju;
• skolēni vilks perspektīvas līnijas dotās darba lapas attēlos;
• salīdzinot, izmērot attālumus veidosies izpratne par perspektīvas esamību apkārtējā vidē;
• skolēni veidos diskusiju par tēmu „perspektīva apkārtējā vidē”.
Vērtēšana –
• attieksme nodarbības gaitā;
• precīza norādījumu izpilde;
• rezultāta – izpratnes par perspektīvu – sasniegšana;
• ieskaitīts/neieskaitīts.
5. B klase
12. II 2007.
5. stunda 12:40 – 13:20
Tēma – perspektīva
Mērķis – veidot skolēniem priekšstatu par to, kas ir perspektīva un izprast tās būtību
Uzdevumi –
• iepazīstināt skolēnus ar termina „perspektīva” definīciju;
• dot skolēniem darba lapas, kurās attēloti objekti perspektīvā;
• salīdzināt teoriju ar realitāti.
Izmantojamie materiāli –
• darba lapa, uz kuras skolēni raksta definīciju;
• lineāls, zīmulis, lai varētu strādāt ar darba lapām.
Paredzamā darba gaita –
• skolēni pieraksīs definīciju;
• skolēni vilks perspektīvas līnijas dotās darba lapas attēlos;
• salīdzinot, izmērot attālumus veidosies izpratne par perspektīvas esamību apkārtējā vidē;
• skolēni veidos diskusiju par tēmu „perspektīva apkārtējā vidē”.
Vērtēšana –
• attieksme nodarbības gaitā
• precīza norādījumu izpilde
• rezultāta – izpratnes par perspektīvu – sasniegšana
• ieskaitīts/neieskaitīts
…