Atgriezeniskās saites nodrošināšana:
Skolotāja apkopo stundas norisi, pārruna ar bērniem ko viņi darīja nodarbībā, uz tāfeles vai lielām papīra loksnēm uzrakstot hronoloģiskā secībā visas stundas posmus / izmantotās metodes. Bērni novertē katru savu darbību ievelkot krustiņu attiecīgajā ailē – “labi”, “ciešami” vai “neapmierinoši” Ja ir daudzi negatīvi vērtējumi, skolotāja sāka pārrunas, kurās skolotājss cenšas sīkāk izzināt neapmierinātības cēloņus.
Skolēna darba vērtēšanas kritēriji: Skolēns atbilstoši snieguma līmeņa aprakstam mācās novērtēt savas prasmes darboties ar papīru (griezt, , locīt ), atzīmē atbildi ar uzlīmi, krustiņu vai iekrāsojot. Savas prasmes viņš novērtē pakāpeniski pēc katra vingrināšanās uzdevuma. Piemēram, mācoties locīt origami, skolēns pēc vingrināšanās iekrāso nākamo snieguma līmeņa apraksta aili, atzīmējot, cik lielā mērā viņš prot salocīt origami pēc instrukcijas. Kad skolēns ir beidzis vingrināties savienot papīru (ar līmi vai sastiprinot), viņš iekrāso nākamo snieguma līmeņa apraksta aili. Temata noslēgumā skolēns novērtē savas prasmes kopumā.
…