Galvenā daļa: 35’ min
1)Grupu darbs: no etiķēm izveidot uztura piramīdu;
Skolotāja klasi sadala 6 grupās un liek skolēniem izveidot uztura piramīdu (radošā pašizpausme) no savām līdzatnestajām etiķetēm, kas bija iepriekšējās stundas mājas darbs. Kad skolēni uzdevumu ir izpildījuši, tad no katras grupas viens vai divi pārstāvji prezentē un komentē savu darbu, kā arī atbild uz skolotājas un skolēnu jautājumiem, ja tādi rodas, kā arī visa grupas darba laikā tiek veikts darba vērtējums (1. pielikums), kas jānodod skolotājai.
2) Individuālais darbs: klasiskās krustvārdu mīklas veidošana no skolotājas izdalītiem informatīviem materiāliem par veselīgu uzturu.
Skolēni uz skolotājas izdalītām rūtiņu lapām izveido katrs savu krustvārdu mīklu (7-10 jautājumi). Lapas aizmugurē saraksta atbildes, bet pašu krustvārdu mīklu atstāj tukšu.…