Skolotāja: Apstājas pie pareizās atbildes: „Tieši tā, tukšajā lodziņā rakstāmo skaitli ar uzzināt veicot atņemšanu. Saki darbību, Ilze.”
Skolēni: Ilze pasaka darbību.
Skolotāja: Ja atbilde ir pareiza, tad turpina, ja ne – izsauc citu skolēnu. Turpinot: „Ar signālkartītēm parādam, kāds skaitlis jāraksta tukšajā lodziņā. [pagaida, kamēr visi bērni paceļ atbildes kartītes]. Malači! Tagad ar zīmulīti ierakstam skaitli lodziņā.”
Nobeigums. 9:35-9:40
Skolotāja: „Pārējo uzdevumu jums jāpabeidz mājās. Tātad, atveram dienasgrāmatas un ierakstam mājas darbu. [skolotāja mājas darbu raksta uz tāfeles] MG 5. uzd. 96. lpp.” Kad mājas darbs ierakstīts dienasgrāmatās, skolotāja pasaka secinājumus: „Šodien mēs apguvām saskaitīšanu un atņemšanu divdesmit apjomā. Jūs esat malači!”
…