Skolotāja: Pareizi bērni! Bet, ja es tagad pagriežu grāmatu otrādi, cik tad man iznāks klucīšu?
Bērni: Deviņi!
Skolotāja: Tieši tā, malači bērni! Kā jūs redzat, ja mēs saskaitāmos mainām vietām, tad risinājums nemainās. Atveram savas rūtiņu burtnīcas un pildām patstāvīgi septīto uzdevumu. (Bērni pilda uzdevumu.) Redzu, ka esat pabeiguši, lūdzu burtnīcas noliekat man uz galda. (Bērni noliek burtnīcas uz skolotājas galda.)
Malači bērni jūs bijāt ļoti aktīvi un labi tikāt galā ar šo uzdevumu! Atveram savas dienasgrāmatas un ierakstām mājas darbu. Mājās jums ir jāizpilda 9. uzdevums. Rakstām MG. 64. lpp 9. uzdevums. (Bērni pieraksta mājas darbu dienasgrāmatās.) Vai visi saprata, ko ir jāizdara mājās? Malači! Šodien esam labi pastrādājuši! Paldies par darbu! Uz redzēšanos!
Bērni: Uz redzēšanos!
Pašanalīze:
Mērķis ir sasniegts, skolēni bija ieinteresēti klausīties mani un aktīvi iesaistījās uzdevumu izpildē. Uzskatu, ka mana stunda bija labi saplānota, un es iekļāvos paredzētajā laikā. Secinu, ka skolēniem ir vieglāk risināt uzdevumu, ja tas tiek parādīts ar uzskates palīdzību. Jo radošāka ir stunda, jo lielāku interesi tā izraisa pašiem skolēniem.
…