Un vairs nav par aukstu,
Laiciņš tīri jauks! (Skolotāja lasa dzejoli.) Tagad, pa divām rindiņām sākot no Daniila lasām dzejoli. (Bērni lasa dzejoli.) Atveram savas burtnīcas, ierakstām šodienas datumu. (Bērni ieraksta burtnīcās datumu.) Jums ir jāuzraksta trīs teikumi par ziemu. Vai visiem ir saprotams uzdevums?
Bērni: Jā!
Skolotāja: Sākam darbu! (Bērni pilda uzdevumu.) Atveram dienasgrāmatas un ierakstām mājas darbu! (Bērni noraksta mājas noteikumus no tāfeles.) Šodien esam labi pastrādājuši! Paldies par darbu! Uz redzēšanos!
Bērni: Uz redzēšanos!
Pašanalīze
Mērķis ir sasniegts, skolēni bija ieinteresēti klausīties mani un aktīvi iesaistījās uzdevumu izpildē. Man nebija grūtību atrast kopīgu valodu ar skolēniem viņi labprāt iesaistījās sarunās un aktīvi komunicēja ar mani. Skolēniem ļoti patika pāru darbs un viņi aktīvi tajā piedalījās. Skolēniem vairāk patīk aktīvas spēles un uzdevumi, jo šajā vecumā viņi ir ļoti aktīvi un nosēdēt uz vietas vienu mācību stundu ne vienmēr var jebkurš skolēns, tāpēc mācību stundā ir jāizmanto dažādas mācību metodes, lai mācību stunda noritētu veiksmīgi.
…