Tēma : Barības ķēde
Mērķi : 1. Nostiprināt sākotnējos priekšstatus par dzīvnieku valsti un tās
būtiskajām pazīmēm.
2. Iemācīt veikt vienkāršus dabas procesu novērojumus.
3. Grupēt tos pēc būtiskajām pazīmēm.
Mācību un uzskates līdzekļi :
Enciklopēdijas par dabu
Darba lapa
1. Organizatoriskā daļa
S : Labdien, bērni!
B : Labdien!
S : Lūdzu sēdieties! Sāksim stundu!
2. Atkārtojums
S : Pagājušajā stundā mēs runājām par pavasari.
S : Kas raksturo pavasari?
Evija : Dienas kļūst garākas un siltākas, naktis joprojām ir aukstas
Eduards : Sāk nokust sniegs
Laura : Sāk ziedēt pirmie lakstaugi
S : Kādus lakstaugus jūs ziniet?
…