Galvenā daļa (praktiskā darbība, darbs ar tekstu, pētīšana, jaunrade) 25 min.
Pļavā skolotāja mudina katru pāri (tie paši kā iepriekšējā stundā), paņemt no groza 4 koka mietiņus un auklu.
1. uzdevums: atrodiet pļavā vietu, izveidojiet no mietiņiem kvadrātu, katru malu nomēriet ar aukliņu (aukliņas garums 1m). Pētiet iezīmēto laukumu, atzīmējiet darba lapā cik augus un dzīvniekus atradāt, pazīstamajiem augiem un dzīvniekiem pierakstiet nosaukumus, ja kādu neatpazināt nofotografējiet un izmantojot noteicējus mēģiniet atpazīt tos.
2. Uzdevums: Darbs pāros. Vērojiet pļavu, kādus mājdzīvniekus tur ieraudzījāt, uzrakstiet tos, un uzrakstiet ko šie dzīvnieki dod pļavai.
Aicina skolēnus apsēsties pļavā aplī, katrs pāris iepazīstina ar saviem rezultātiem, skolotāja pieraksta tos uz lapas, lai pēc tam kopīgi salīdzinātu.
…