Uzņēmumu darbības pamat stratēģijas
Pārnacionālā stratēģija piemēri ir Latvijas šprotes eļļā, apakšveļa un zeķubikses. Šprotes eļļā. Šis produkts tiek piedāvāts izmantojot šādu stratēģiju, jo eksportējot uz dažādām valstīm produkta iepakojums ir jāpilnveido attiecīgās valsts likumdošanai un pircēju paradumiem. Tāpat uzņēmēji ražojot šo produktu izmanto lielu ražošanas apjomu dotās priekšrocības, jo daļa no eksporta tirgiem austrumos ir ar salīdzinoši nelielu pirktspēju un tamdēļ uzņēmumiem ir jāpiedāvā sava produkcija par patērētājiem pievilcīgu cenu. „Lauma” apakšveļa. Šis produkts tiek plaši eksportēts uz daudzām pasaules valstīm. Eksporta vajadzībām tiek pieskaņots produkta dizains. Šo produktu eksportējot liela uzmanība tiek veltīta tā kvalitātei un cenai. „Aurora Baltica” produkts zeķubikses. Šā produkta ražošanā svarīgs nosacījums ir gala produkta cena. Lai ražošanas pašizmaksa būtu zema tiek izmantotas ļoti modernas ražošanas iekārtas, kas palīdz samazināt vienas vienības pašizmaksu. Tā kā šis produkts tiek izplatīts dažādos tirgos, tad dažos no tiem ir nepieciešams veikt izmaiņas produkta iepakojumā un dizainā. …