1980.-to gadu vidū problēmu ar piegādi dēļ kompānija izmainīja garantiju no „par brīvu” uz 3 dolāriem aizkavējuma (piegādes laiks ir lielāks par 30 minūtēm) gadījumā. 1993. gadā pēc dažiem tiesas procesu procesiem kompānija vispār atteicās no šīs garantijas.(2)
(2008. gadā „Domino’s Pizza” atkal sāka reklamēt ASV piegādes laiku, kurš nepārsniedz 30 minūtes, tomēr reklāmā ar maziem burtiem tika aizrādīts, ka piegādes laiks ir aptuvens. Neskatoties uz to, tādās valstīs kā Brazīlija, Čīli, Indonēzija, Libāna, Meksika un Turcija, kompānija garantēja piegādi 30 minūšu laikā vai „par brīvu” aizkavējumā gadījumā. No tā var secināt, ka „Domino’s Pizza” joprojām atzīst šīs stratēģijas efektivitāti un plāno to ievērot arī nākotnē.
…