Fāzu rotora ķēdē ieslēgts palaišanas reostats, kā redzēsim tālāk ieverojami uzlabo dzinēja palaišanu: samazina dzinēja palaišanas strāvu un palielina dzinēja palaišanas momentu (griezes moments, ko attīsta rotors, ja slīde s=l).
Pirms fāzu rotora dzinēja palaišanas katrā rotora fāzē ieslēdz visu reostata fāzes pretestību (slīdkontaktu stāvoklis parādīts ar nepārtrauktām līnijām). Rotoram iegriežoties, palaišanas pretestību pakāpeniski samazina. Darba laikā palaišanas pretestība ir pilnīgi izslēgta un rotora fāzu tinumi ar reostata starpniecību saslēgti īsi (slīdkontaktu stāvoklis parādīts ar pārtrauktām līnijām).
Lai samazinātu mehāniskos zudumus un kontaktgredzenu un suku nodilšanu, vidējas un lielas jaudas dzinējiem ar fāzu rotoru bieži vien ir iekārtots mehānisms, ar kuru pēc rotora iegriešanās (kad sasniegts n2 = const) saslēdz īsi kontaktgredzenus un paceļ sukas.
Asinhronos dzinējus ar fāzu rotoru izmanto smagos palaišanas apstākļos (dzinēju palaiž ar pilnu slodzi vai palaiž ļoti bieži) un gadījumos, kad īslaicīgi jāregulē griešanās ātrums.
…