Barni reklāma tiek veidota tieši bērniem, lielākoties izmantojot televīziju. Visi ir pamanījusi Bārnija pasaku zemi un jau no galvas zin Bārnija dziesmiņu. Lācītim Barni ir arī īpaši veidota, interaktīva mājas lapa, kurā bērni var ceļot pa Bārnija pasaku zemi, spēlēt dažādas attīstošas spēles, kā arī ir īpaša sadaļa mammām, kurā ir apkopota svarīgākā informācija par bērnu attīstību, veselīgu pārtiku un ēšanas paradumiem.
Barni iegūst popularitāti sadarbojoties ar bērnudārziem un ģimenes portāliem. Barni veicis reklāmas kampaņu tendētu uz bērnudārziem, izdodot 42 000 grāmatiņu ar bērnu attīstošiem uzdevumiem. Tajā lācītis tika iesācis zīmēt gleznu, ko vajadzēja pabeigt bērniem. Radošāko un interesantāko darbu iesūtītājiem kolektīviem ciemos brauca pats lācītis ar dziesmām un rotaļām, kā arī bērni tika pie kārumiem. Arī pārējie bērni, kas iesūtīja darbus saņēma kārumus.
Tāpat arī ģimenes portāls Cālis.lv sadarbībā ar Barni tika rīkojis konkursu, par gardākajām receptēm, ko pagatavoja bērni ar vecākiem cepot paši savus Bārnijus, aprakstot receptes un iesūtot fotogrāfijas.
Barni iekaro bērnu sirdis, līdz ar to, vecāki tos turpina pirkt. Aptaujājot mammas rodas secinājums, ka šo kārumu bērni patiešām ir iecienījuši, bērni ātri apgūst Bārnija dziesmiņu un pat veikalos dzied to pērkot lācīšus. Vecāki Barni uztver kā mīļu un patīkamu kārumu bērniem, kā arī ir pamanījušas, ka tas ir ļoti ērts – nebirst, nekas nelīst un bērns nenosmērējas.
Pētot atsauksmes par Barni reklāmu sastopami dažādi viedokļi. Daudzas mammas atzīst Barni reklāmu un dziesmiņu kā kaitinošāko reklāmu, kā arī izskanējušas atsauksmes par to, ka reklāmā lācītis aicina bērnus kļūt par saviem draugiem, bet pēc tam apēst šo savu draugu. Mammas pērk šo kārumu saviem bērniem un dalās noslēpumos kā uzglabāt lācīgi ilgāk svaigu un padarīt vēl garšīgāku.
…