Reklāmas vadīšanā būtisku lomu spēlē reklāmas aģentūras, kas virza un īsteno reklāmdarbību. Ja organizācija izmanto reklāmas aģentūras pakalpojumus, tad parasti reklāmas kampaņa tiek plānota kopīgi, sadarbojoties organizācijai un reklāmas aģentūrai. To, cik daudz katra no pusēm iesaistās kampaņas plānošanā, nosaka abu savstarpējās darba attiecības. Visbiežāk organizācija atstāj reklāmas aģentūras ziņā jautājumus par autortiesībām, mākslinieciskos jautājumus, tehniskos darbus un mediju plāna formēšanu.
Ir vairāki veidi, kā reklāmas aģentūra var sadarboties ar uzņēmumiem. Aģentūra var nodrošināt uzņēmumu ar augsti kvalificētu speciālistu pakalpojumiem, kas nav tikai autortiesību speciālisti, aktieri un tehniskie darbinieki, bet arī mediju eksperti, pētnieki un juristi.
Starptautiskās reklāmas aģentūras īpatnības:
• Globālā komanda
• Atbildīgo direktoru sistēma – kā aģentūra aģentūrā;
• Reģionālie direktori – valstu grupas
• Globālie direktori
2. Globālo reklāmas kampaņu organizācija
Globalizācija – klientam vajadzīgi mediji visā pasaulē, tāpēc nepieciešama stratēģiskā mediju plānošana (kinoindustrija), lai globālie brendi varētu sasniegt pasaulē atpazīstamību.
Reklāmas kampaņa – stratēģisks plāns, kas apvieno kopējā idejā reklāmas paziņojumu sērijas dažādos plašsaziņas līdzekļos noteiktā laika posmā .
Ne velti šis termins radies no latīņu vārda campus – lauks, jo reklāmas kampaņa patiešām notiek laukumā, kur darbojas arī citi spēlētāji – konkurenti .