Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:355939
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pirmais solis – kopsavilkums par klienta vēlmēm un tā vēsturi.
Ir neizsakāmi svarīgi, lai klients reklāmdevējam kārtīgi izskaidro, ko viņš vēlas no reklāmas panākt un kādi ir šī klienta mērķi.
Svarīgi ir iegūt informāciju uz dotajiem jautājumiem:
Kāds ir kampaņas mērķis? Piemēram, iepazīstināt ar jaunu produktu, palielināt produkta pārdošanas apjomus utt.;
Iepriekšējā kampaņa. Cik veiksmīga bija iepriekšējā kampaņa? Varbūt iegūtas kādas svarīgas atziņas?
Pamatlietas. Klienta vēsture – reģionalitāte, tā apmēri, pētījumi. Produkta vēsture – vai produkts ir uzlabojies? Kādi cilvēki iegādājas šo produktu? Kādā veidā kompānija darbojas? U.c.
Konkurence. Kā darbojas konkurentuzņēmums? Kur un kā viņi reklāmē savu preci?
Kampaņas ierobežojumi. Vai ir laika ierobežojumi? Vai tā ir paredzēta ierobežotam reģionu skaitam?…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1143066
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties