Starptautiskā reklāma - ir orientēta uz daudz valstu pircēju grupām, un tās izstrādātā stratēģija ir jāpielāgo plašākam auditorijas slānim. Parasta reklāma neko neatšķiras no starptautiskas reklāmas, to mērķi un uzdevumi ir vienādi, tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interesi par produktu un patērētājam ir jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkam. Starptautiskajai reklāmai jābūt pēc iespējas vienkāršākai, lai patērētājam nevajadzētu pielikt milzu pūles , lai tā tiktu izprasta. Tajā pat laikā tai jābūt oriģinālai , lai tiktu piesaistīta uzmanība un noturēta interese, un tai jābūt arī pievilcīgai, lai mūsos raisītu patīkamas emocijas nevis nepatiku, lai tā ir ar humora devu, ar patērētāju grupai tuvām emocijām, kā arī tai jābūt realizētai īstajā laikā un vietā.
Starptautiskās reklāmas vadīšana. Eksistē trīs vadīšanas prasības:
Vienota valoda;
Vienotais kontroles mehānisms, budžets;
Vienots stratēģiskais plāns.
Starptautiskā plāna modeļi:
Orientācija uz kultūru- zīmolu tirgus. Dažādi tiek apmierinātas vienādas vēlmes. Pastāv augstas atkarības kultūras, piemēram, Japāna, Ķīna, Arābija, un zemas atkarības kultūras , piemēram, franči un itāļi.
Orientācija uz tirgu – paredz vietējo , reģionālo , starptautisko zīmolus visās produkciju kategorijās.
Jāņem vērā tādi aspekti, kā tirgus lielums, pieauguma tempi, izaugsmes iespējas jaunajiem produktiem, sezonas ietekme un kompāniju ietekme. Tirgus diktē tirdzniecības zīmola vienotas globālās stratēģijas variācijas, un no tā jāsecina, ka variācijas notiek tirgus, sezonas un kompāniju ietekmē.