Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:391728
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

 Jāveic reklāmas novērtēšana. Reklāmas kampaņas novērtēšana ir kritiskākais posms visā kampaņā.. Šis posms ir domāts gan kampaņas sākšanās efektivitātes novērtēšanai, bet arī, lai nodrošinātu vērtīgas zināšanas nākotnei. Ja arī netiek veikta oficiāla kampaņas atskaite, tomēr tāda notiek reklāmas aģentūras iekšienē vai arī klients pats veic neformālu reklāmas kampaņas novērtējumu. Jānoskaidro galvenokārt tādi jautājumi, vai ir izpildīti galvenie mērķi, vai kampaņa darbojas, vai ir sasniegti rezultāti, vai palielinājies apgrozījums un vēl daudzi citi jautājumi.

Reklāmas saturiskā plāna izveide pašsaprotami ir ļoti svarīga visa sastāvdaļa, bet vadīšana ar to nebeidzas. Organizatoriskai pusei arī jābūt teicamā stāvoklī, lai varētu viss pilnībā izdoties, tāpēc ir jāpiemeklē attiecīga cilvēku grupa , kas uz to ir spējīga.6

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties