Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē pazīstama jau sen. Reklāma ir mārketinga līdzeklis ceļā uz klienta vēlmju apmierināšanu, to izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produktu cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas utt1.
Reklāmas var būt dažnedažādas un neatkarīgi no to formas(radio, vides, TV, interneta, tiešā pasta u.c.) ir satopamas visās pasaulē, jo tā gan tiešā, gan netiešā veidā palīdz popularizēt preces un pakalpojumus un ne tikai. Reklāmas nepieciešamība , manuprāt, ir neapstrīdama, jo, lai arī cik labi veiktos ar preču, pakalpojumu pārdošanu, reklāma ir nepieciešama, jo reklāmas mērķi var būt dažādi, atkarīgi arī no tā kāda veida reklāma tā ir: preču un pakalpojumu, labdarības vai politiskā reklāma
Mūsdienās ne tikai ceļojot, bet arī pastaigājot par mūsu pašu veikaliem varam novērot tendenci, ka preču sortiments ir krietni pieaudzis un lielu daļu no pašmāju vietējā tirgus aizņem importa preces. Tā, kā konkurence ne tikai pašmāju, bet arī pasaules tirgos ir milzīga, lai izdotos realizēt kaut ne lielu daļu produkcijas šajos tirgos, tiek izmantotas reklāmas, lai ne tikai iekarotu tirgu, bet arī atgādinātu par precēm un pakalpojumiem. Starptautiskā reklāma palīdz šiem produktiem(precēm un pakalpojumiem) virzīties starptautiskā līmeņa tirgos.
Pirmkārt, lai nodibinātu savas aģentūras filiāli kādā no ārvalstīm, t.i. sāktu veidot starptautisko mārketingu un reklāmu, ir jāizlemj, kuru no vadīšanas formām lietot.…