Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:473491
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pēc Otrā pasaules kara, kad amerikāņu uzņēmumi ienāca starptautiskajā tirgū, pieprasījums pēc Amerikas produkcijas arvien vairāk pieauga. Mūsdienās reklāmas izmaksas ASV aptuveni sastāda 50% no visām reklāmas izmaksām pasaulē. Pēdējos 15 gados šīs izmaksas konkrēti reklāmai un arī mārketingam arvien pieaug, pie tam lielos tempos.
Reklāma neatkarīgi no tās formām tiek izmantota visās pasaules valstīs, jo tā palīdz popularizēt produkciju gan to, kas tikko parādījusies patēriņa tirgū, gan to, kas jau tajā tiek pārdota. Produktu konkurence pasaules tirgos ir milzīga un produktu sortiments ir pietiekami plašs, lai tiktu apmierinātas pircēju vajadzības, līdz ar to jaunām precēm un produktiem, arī pakalpojumiem, lai kaut cik tie varētu pastāvēt tirgū un tiktu pieprasīti, tiek izmantoti reklāmas visdažādākie līdzekļi. Starptautiskā reklāma palīdz šiem produktiem virzīties starptautiskā mēroga tirgos, it īpaši apstākļos, kad preces vietējais tirgus ir apgūts un tas ir piepildīts. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties