Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:307183
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tikai no 1950. gada amerikāņu aģentūras sāka skatīties uz ārzemju tirgu, kā peļņas centru. Tā kā amerikāņu uzņēmumi izplatījās starptautiskajā tirgū pēc Otrā pasaules kara, aģentūrām bija iespējams sekot saviem klientiem līdzi. Top desmit amerikāņu reklāmas aģentūrām ir vairāk nekā 200 ārzemju filiāles, kuras nopelna vairāk nekā $ 1 miljardu.
Par spīti izaugsmei un peļņai, investīcijas amerikāņu aģentūrām ārzemju reklāmā nav vieglas. Kontrolēt globālo tīklu no centrālās filiāles nav viegli nevienam uzņēmumam, bet vēl grūtāk pakalpojumu sniedzējiem kā reklāmas aģentūrām. Problēmas ar valodu, valstu maiņu, nezināmo mediju vidi un vietējo uzņēmumu pieredzi, liek daudzām aģentūrām nopirkt vietējās aģentūras un saglabāt to lielo darbinieku skaitu.
Nākotnes iespējas starptautiskajai reklāmai ir izcilas. Ar jaunu tirgu atvēršanos, kā Ķīna un Eiropa, amerikāņu uzņēmumiem starptautiskā izaugsme turpināsies vēl ilgi. Ja amerikāņu aģentūras kļūst pazīstamākas ar reklāmu, kas ir bāzēta globāli, problēmas ar ko tās saskārās pagātnē izgaisīs un peļņa no šīs darbības pieaugs.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties