1. Viesmīlības industrijas vieta ceļojumu un tūrisma industrijā
tūristu, ceļotāju, vietējo iedzīvotāju apkalpošana
piedāvā ēdināšanas iespējas
2. viesmīlības industrijas attīstības iespējas
paplašinās starptautiskie ekonomiskie sakari
transporta līdzekļu attīstība (tehnoloģijas)
cilvēkiem palielinājusies kāre redzēt kaut ko jaunu
konferenču un semināru rīkošana
3. Viesmīlības industriju ietekmējošie faktori:
Politiskā situācija (valstī, uz kuru braukt)
Ekonomiskā situācija
Klimatiskie apstākļi
Likumdošana
Tehnoloģijas6. Latvijas viesnīcu darbības raksturojums (1920. – 1940.)
Tūrisma nodaļa (pie ekonomikas ministrijas). Uzdevumi: darbinieku apmācība; naktsmītņu organizēšana; tūrisma gidu un pavadoņu sagatavošana
Lauku jaunatni mudināja iesaistīties viesnīcās (savos rajonos, pilsētās)
Aicināja lauku mājās izmitināt tūristus
Lētas nakšņošanas mītnes ierīkoja skolu internātos, sieviešu klosterī (Aglonā), lauku biedrības
Pagasta centros uz dēļiem karte ar tūrisma objektiem, gida koordinātēm un naktsmītnēm
Ļoti daudz tūrisma biedrību
Ārzemniekiem piedāvāja Jūrmalu (reklamēja). Visvairāk brauca vācieši, poļi, krievi, igauņi…