Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
11,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:777651
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Starptautiskā mārketinga celoņi    2
2.  Starptautiskais mārketings un starptautiskā tirdzniecība    4
3.  Globalizācija kā biznesa filozofija    9
  Globalizācijas vēsture    9
4.  Mārketinga stratēģiskā plānošana    10
5.  Mārketinga audits    12
  Mārketinga audita struktūra    13
6.  Kompānijas mērķi, stratēģija un taktika    14
7.  Iesaiņojums un marķējums starptautiskajā mārketingā. Svītrkods    23
8.  Reklāma starptautiskajā marketingā. Reklāmas efektivitātes novērtēšana    26
Darba fragmentsAizvērt

1. Starptautiskā mārketinga celoņi
Starptautiskais mārketings ir starptautiskā uzņēmuma vadības koncepcija, kuras pamatā ir ārzemju tirgus izpēte, eksporta produktu radīšana un virzīšana ārzemju tirgos, nodrošinot uzņēmuma nosprausto mērķu sasniegšanu.
Starptautiskais mārketings ir viena no mārketinga specializētajām disciplīnām.
Mārketinga specializētās disciplīnas:
stratēģiskā vadība;
sabiedriskās attiecības (public relations, PR);
reklāma un zīmolvedība (branding);
tirgus izpēte;
starptautiskais mārketings (International marketing);
tiešais mārketings;
pasākumu organizēšana (event management);
mārketings internetā (e-Marketing).
Starptautiskais un iekšzemes mārketings
Starp starptautisko un iekšzemes mārketingu pastāv šādas atšķirības:
Dažādas kultūras. Dažādo kultūru, pirkšanas ieradumu dēļ, ir nepieciešams pielāgot mārketinga aktivitātes, dažreiz arī pašu produktu (produkta adaptēšana), dažādiem ārzemju tirgiem;
Attālums starp valstīm. Mārketinga un tirdzniecības aktivitāšu kontrole ārzemju tirgos pieprasa no uzņēmuma vadības papildus pūles un laiku.
Infrastruktūra. Infrastruktūras elementu (ceļi, transports, sakari u.c.) atšķirības dažādos tirgos ietekmē lēmumus gan par preču izplatīšanu, gan tirdzniecības vietas izvēli.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −0,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1126581
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties