Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:202973
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PAMATKONCEPCIJAS
Ražošanas koncepcija
Produkta koncepcija
Pārdošanas (noieta) koncepcija
Mārketinga (klienta) koncepcija
Sociālā mārketinga koncepcija
4 MĀRKETINGA VEIDI, KAS RAKSTURO STARPTAUTISKOS EKONOMISKOS SAKARUS
Nacionālais mārketings
Eksporta mārketings
Starptautiskais mārketings
Globālais mārketings
STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA VIDE
Vietējā (iekšējā) vide nosaka un koriģē uzņēmuma darbību, pirms tā iziet ārvalstu tirgū:
Kontrolējamie faktori (preces, cena, tarifi, sadales kanāli un preču kustība, noieta stimulēšana), - tiek kontrolēti no uzņēmuma puses;
Nekontrolējamie faktori ( situācija ekonomikā, politikā, konkurence, sociālais stāvoklis sabiedrībā), - uzņēmumam jārēķinās ar tiem.
Ārvalstu (ārējā) vide pavada uzņēmuma darbību ārvalstu tirgū:
Kontrolējamie faktori - eksporta preces, starptautiskā cena, tarifi, sadales kanāli un preču kustība, pieprasījuma veidošana un noieta stimulēšana, sabiedriskās domas veidošana;
Nekontrolējamie faktori - vietējie politiskie spēki un ietekmes, situācija ekonomikā, ģeogrāfiskā vide, infrastruktūra, tehnikas attīstība, konkurētspēja, kultūra, valoda, reliģija, vērtības un attieksme, izglītība, māksla utt.
STARPTAUTISKĀ MĀRKETINGA PRINCIPI UN METODES
Starptautiskais mārketings ir objektīvas process, kuru nosaka šodienas pasaules sabiedrības stāvoklis.
Galvenie tā rašanās priekšnoteikumi:
Neatkarīgas valstis un to savienības, starptautiskā un nacionālā likumdošana;
Pieprasījums lielāks par piedāvājumu;
Nacionālās valūtas sistēma;
Ražošanas attīstība;
Attīstīta tirgus infrastruktūra;
Iedzīvotāju dzīves līmeņa paaugstināšanās un attiecīgi pieprasījuma pieaugums;
Uzņēmuma tiekšanās pēc tirgus paplašināšanas un peļņas pieauguma;
Patērētāju uzvedība dažādās valstīs;
Ražošanas sadarbības attīstība.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1118316
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties