Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:901903
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus segmentēšana ir tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga pasākumiem. Paralēli tirgus segmentēšanas definīcijai jānoskaidro mērķtirgus noteikšanas definīciju, kas ir viena vai dažādu izraudzīto segmentu vērtēšana un atlase, lai veiktu noteiktus mārketinga pasākumus.1 Pēc šādiem principiem segmentēšana darbojas arī starptautiskajā tirgū, taču segmentēšanas process ir sarežģītāks, jo ietver plašāku auditorijas izpēti.
Tirgus segmentēšana ir viena no iespējam kā paaugstināt uzņēmuma tirgus darbības efektivitāti. Protams, daudzi uzņēmumi vadās pēc masu mārketinga stratēģijas. Sekojot šai stratēģijas uzņēmums organizē masveida ražošanu, masveida noietu un viena, visiem patērētājiem domātā, produkta virzīšanu tirgū (piemēram, Coca-Cola stratēģija). Viens no iemesliem masu mārketingam ir tas, ka pielietojot šo stratēģiju tiek formēts maksimāli iespējamais potenciālais tirgus. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties