Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:759321
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tirgus sastāv no pircējiem, bet pircēji atšķiras viens no otra ar dažādām vajadzībām, ģeogrāfisko stāvokli, iepirkšanās paradumiem, utt. Katrs no šiem parametriem var tikt izmantots, lai segmentētu tirgu. Tirgus segmentēšana ļaus vieglāk noteikt mērķtirgu un nostiprināt tajā produkta pozīciju.
Mērķtirgus noteikšana ir izvēlēto segmentu vērtēšana un atlase, lai veiktu mārketinga pasākumus. Tā sastāv no tirgus segmenta vērtēšanas un mērķa segmenta izveides.
Produktu pozīciju nostiprināšana ir uzņēmuma mārketinga pasākumu detalizēšana un pilnveidošana, kas vērsta pret konkurentiem. Tā sastāv no pozīcijas nostiprināšanas katrā mērķa segmentā un mārketinga pasākumu attīstīšana katrā mērķa segmentā.
Neeksistē viena vienota tirgus segmentēšanas metode. Pārdevējam nepieciešams izmēģināt segmentēšanu par pamatu ņemot dažādus mainīgos parametrus, vienu vai vairākus kopā, lai atrastu piemērotāko pieeju tirgus struktūras izpētei.
Tirgus segmentēšanas metodes iedala-
1.Grupējumu metode pēc vienām un tām pašām pazīmēm.
2.Daudzdimensiju statistiskās analīzes metode pēc komplekso pazīmju analizēšanas. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties