Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:283571
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lielākā problēma transnacionālo segmentu identificēšanā saistīta ar grūtībām veikt nepieciešamos pētījumus mērķa tirgus valstīs.
Kopumā uzņēmuma starptautiskās darbības stratēģiskās vadības lēmumi būs atkarīgi no šādiem faktoriem:
Uzņēmuma lieluma vietējā tirgū;
Uzņēmuma priekšrocībām salīdzinājumā ar ārvalstu konkurentiem;
Uzņēmuma vadības pieredzes starptautisku darījumu veikšanā;
Uzņēmuma ilgstošas attīstības mērķa.
Segmentācijas pēc ģeogrāfiska principa tas nozīme tirgus dalīšana uz dažādi ģeogrāfiski objekti: valsts, štats, reģioni, apgabali, pilsētas, mikrorajoni. Kompānijai ir divas iespējas:
1.koncentrēt savu darbību vienā vai divos ģeogrāfiskos segmentos;
2.darboties uzreiz visos segmentos, bet vērst savu uzmanību uz patērētāja vajadzības dažādību.
Ekonomiska-ģeogrāfiskas faktori:
Valsts;
Reģions;
Pilsēta/ciems;
Iedzīvotāju skaits un blīvums;
Klimats;
Ražošanas infrastruktūra;
Transporta infrastruktūra…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties