I Globālā mārketinga attīstība.
Lai noskaidrotu, ar kādu zīmolu, jeb marku ir darīšana, vajag noskaidrot tās pieejamību dažādās valstīs:
• Vietējā marka(jeb zīmols)- marka, kas tiek pārdota vienā valstī.
• Reģionālā marka- marka, kura iegūstama kādā reģionālā blokā;
• Globālā marka- marka, kuru var iegūt vairumā pasaules valstīs un vietās.
Globālā mārketinga nepieciešamība parādās, kad uzmanības centrs tiek pārnest no produkcijas importa uz eksportu.
Globālā reklāma domāta viena produkta virzīšanai veselā virknē valstu.
Globāls ir atpazīstams un nopērkams jebkurā vietā.
II Eksporta aspekts.
Citas valsts sadales sistēma
Importētājs:
• Reklāma;
• Mārketings konkrētā valstī.
Pārstāvis:
• Konkrētu jautājumu risināšana;
• Darba kontrole;
• Komunikācijas problēmu risināšana.
Vadības (Menedžmenta) pārvietošana
Iemesli:
• Noieta palielināšanā
• Sortimenta nomenklatūras(sortimenta plašuma un garuma) pieaugums eksporta tīklos
…