Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:909473
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ir veikti vairāki praktiski un teorētiski pētījumi, kuri var palīdzēt uzņēmējiem sagatavoties šim komunikācijas procesam.
1960.gada beigās pētnieks Gerts Hofstede ieinteresējās par kultūras atšķirībām. Lai studētu šo problēmu viņš saņēma pieeju bagātām datu bāzēm. Rezultāti parādījās 1980.gadā publicētajā darbā „Culture's Consequences”.
Grāmata ir kā kultūras atlass. Tā stāsta par pētījumiem, kuri uzrāda kultūras atšķirības starp vairāk nekā 50 valstīm. Grāmata parāda kāda izvēle ir labākā, kas ir slikti un kas labi atrodoties kādā no 50 valstīm.
Gerts Hofstede izstrādāja teoriju par četrām kultūru dimensijām. Kultūru dimensijas – ir koncepcija, kura apraksta piecas vērtību atšķirības starp nacionālajām kultūrām.
Kultūru dimensijas ir šādas:
individuālisms pretstatā kolektīvismam;
tieksme izvairīties no nenoteiktības;
attālināšanās no valdības;
feminisms, muskulisms.
Starp kultūru atšķirības temats mūsdienās pasaulē ir ļoti aktuāls starptautiskā mārketinga darbībā.3

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1307537
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties