Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:549812
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomiskie dati dod pamata ziņas, no kurām citi vairāk tirgus/produkta specifiskie vai pat eksperimentālie dati tiek atvasināti. Ir ļoti svarīgi saprast sakarus un attiecības starp dažādiem ekonomiskajiem indikatoriem. Starptautiskā mārketinga vadītājam ir jābūt spējīgam saprast ekonomiskās vides ietekmi uz sociālo attīstību.1
Ekonomiskās integrācijas parādīšanās pasaules ekonomikā parāda unikālas iespējas un izaicinājumus starptautiskajam tirgum. Barjeru novākšana starp locekļu valstīm un jaunu barjeru uzstādīšana ne-locekļu valstīm rada nepieciešamu pielāgoties, kas starptautiskā mārketinga vadītājam ir jāprot.2
Lai palīdzētu starptautiskā marketinga vadītājam pārvarēt finansu riskus gan valdība, gan privātais sektori ir uzsākuši dažādas programmas. Pastāv dažādas pabalsta sistēmas, kuras piegādā informāciju starptautiskā līmenī par maksātspēju un valsts stāvokli.1…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties