Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:161354
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga vide iedalās mikro un makro vidē. Uzņēmumam, kas iziet starptautiskā tirgū, būtu vairāk jāpadomā par makro vides ietekmi uz uzņēmumu, jo tā var krietni atšķirties no pašmāju ārējās vides faktoriem.
Tātad uzņēmumam, kurš gatavojas iziet ārējā tirgū, būtu jāorientējas ekonomiskajā, politiskajā, juridiskajā un sociālajā vidē.
Starptautiskā mārketinga vides studēšana sākas ar pasaules ekonomikas attīstības tendenču noteikšanas. Pasaules ekonomikas attīstības pamattendences: 1) starptautiskās tirdzniecības apjomu aktīva palielināšanas (un kā sekas - konkurences palielināšanas), kapitālieguldījumu palielināšanas ārzemēs; 2) ASV dominējošā stāvokļa zaudēšana un Japānas ražošanas un tirdzniecības spēka palielināšanas; 3) starptautiskās finansiālās sistēmas tapšana; 4) tirdzniecisku barjeru palielināšanas, vēlme aizsargāt iekšējo tirgu no konkurences; 5) jauno lielo tirgu atrašana (Krievija, Ķīna, u.c.).…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties