-
Starptautiskā mārketinga vadīšana
Jebkuras mārketingu stratēģijas panākumu noslēpums - ir kompānijas spēja īstenot izvēlēto stratēģiju. Firmai jābūt tāda organizatoriska struktūra, kura atbilst starptautiskai videi.
Kompānijas vada savu darbību starptautiskā mārketingā izmantojot trīs dažādus veidus. Kompāniju vairākums vispirms organizē eksporta nodaļa, pēc tam rada starptautisko filiāli un, beidzot, kļūst par globālu organizāciju.
Eksportu nodaļa
Parasti, firma iznāk starptautiskā tirgū, sākot ar savas preces parasto eksportu. Starptautisko pārdošanu paplašinājuma laikā kompānija organizē eksportu nodaļu, kuras sastāvā ieiet noietas nodaļas vadītājs un viņa palīgi. Kad pārdošanu apjoms augs, eksportu nodaļa paplašinās, ieskaitot atšķirīgus mārketingu dienestus .
Starptautiskā apakšvienība
Starptautiskā apakšvienība (international division). Mārketingu organizācijas forma, kad filiāle kontrolē visu starptautisko kompānijas darbību. Mārketinga, ražošanas, pētījumu, plānošanas un personāla speciālisti sastāda funkcionējošās apakšvienības pēc ģeogrāfiskas vai ražošanas pazīmes vai gan starptautiskais filiāls, kurš atbild par savu pārdošanu un peļņu.
Globāla organizācija
Globāla organizācija (global organization). Starptautiskās organizācijas forma, kad augstākais vadīšanas kompānijas loceklis un personāls plāno produkcijas vai ražošanas jaudu, mārketinga politiku, finansiālas straumes un materiāli-tehniskas apgādes sistēmas vispasaules mērogā.1 Globālas funkcionālas apakšvienības dot atskaiti par savējo darbību tieši priekš prezidenta, nevis priekš starptautiskās nodaļas vadītāju.…
Organizatoriska struktūra un mārketingu stratēģijas realizācija Jebkuras mārketingu stratēģijas panākumu noslēpums - ir kompānijas spēja īstenot izvēlēto stratēģiju. Firmai jābūt tāda organizatoriska struktūra, kura atbilst starptautiskai videi. Kompānijas vada savu darbību starptautiskā mārketingā izmantojot trīs dažādus veidus. Kompāniju vairākums vispirms organizē eksporta nodaļa, pēc tam rada starptautisko filiāli un, beidzot, kļūst par globālu organizāciju. Eksportu nodaļa Parasti, firma iznāk starptautiskā tirgū, sākot ar savas preces parasto eksportu. Starptautisko pārdošanu paplašinājuma laikā kompānija organizē eksportu nodaļu, kuras sastāvā ieiet noietas nodaļas vadītājs un viņa palīgi. Kad pārdošanu apjoms augs, eksportu nodaļa paplašinās, ieskaitot atšķirīgus mārketingu dienestus . Starptautiskā apakšvienība Starptautiskā apakšvienība (international division). Mārketingu organizācijas forma, kad filiāle kontrolē visu starptautisko kompānijas darbību. Mārketinga, ražošanas, pētījumu, plānošanas un personāla speciālisti sastāda funkcionējošās apakšvienības pēc ģeogrāfiskas vai ražošanas pazīmes vai gan starptautiskais filiāls, kurš atbild par savu pārdošanu un peļņu. Globāla organizācija Globāla organizācija (global organization). Starptautiskās organizācijas forma, kad augstākais vadīšanas kompānijas loceklis un personāls plāno produkcijas vai ražošanas jaudu, mārketinga politiku, finansiālas straumes un materiāli-tehniskas apgādes sistēmas vispasaules mērogā. Globālas funkcionālas apakšvienības dot atskaiti par savējo darbību tieši priekš prezidenta, nevis priekš starptautiskās nodaļas vadītāju. Novērtējums un funkcionēšanas kontrole Jebkuras problēmas, no negaidītas konkurences līdz kara sākumam, var traucēt mārketingu plāna īstenošanai. Firmai ir nekavējoties jāreaģē uz tamlīdzīgiem notikumiem, un tas noteic tās ilgtermiņa panākumus. Tātad, firmai ir jānovērtē savējo mārketingu plānu izpildes rezultāti, izanalizē panākumus un mērķu un uzdevumu variantus un pēc nepieciešamības jākontrolē darbību.
- Starptautiskā mārketinga vadīšana
- Starptautiskā mārketinga vadīšana
- Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Starptautiskā mārketinga vadīšana (menedžments)
Konspekts augstskolai3
-
Starptautiskā mārketinga komunikācija
Konspekts augstskolai4
-
Starptautiskā tirgus segmentēšana
Konspekts augstskolai4
-
Mārketinga būtība
Konspekts augstskolai4
-
Starptautiskā tirgus izvēle un stratēģijas iekļūšanai starptautiskajā tirgū
Konspekts augstskolai4