Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:372405
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pēc būtības, starptautiskā mārketinga uzdevumus var formulēt kā atbildes uz sekojošiem jautājumiem1:
Darboties vai nedarboties starptautiskajā tirgū? (iespējas un draudi)
Noteikt mērķa tirgu? (piedāvāt esošo preci jeb pielāgoto)
Kā apgūt tirgu un kā atrast patērētājus? (patstāvīgi vai ar partneri; kā eksportieris vai importētais; patstāvīgi vai ar starpnieku; piegādāt gatavo produkciju vai pusfabrikātus)
Kādu mārketinga programmu ir jāizstrādā, lai sasniegtu mērķus?
Kādus ekonomiskus, zinātniski-tehniskus rezultātus var iegūt, piedaloties starptautiskajā darba sadalē?
Kā organizēt uzņēmumā starptautiska mārketinga programmas izstrādi un realizāciju?
Pirms uzsākt darbību starptautiskajā mārketingā, jāpieņem sekojoši lēmumi. Starptautiskā mārketinga vadīšanas lēmumu secība:
1)Starptautiska mārketinga vides analīze.
2)Noteikt iziešanas starptautiskajā tirgū mērķus.
3)Jauna tirgus noteikšana un analīze.
4)Noteikt jauna tirgus apgūšanas metodi.
5)Pieņemt lēmumu par mārketinga kompleksu.
6)Izvēlēties mārketinga aktivitāšu struktūru…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties