Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:658096
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lai nerastos problēmas ar produkta zīmolu Kalifornijas laboratorija iesaka uzņēmumiem vadīties pēc šādām pieejām: 1. Tulkojums; 2. Transliterācija; 3. Transparents; 4. Starpkultūras.
Daudzu tirgotāju mērķis ir radīt tādu zīmolu, kuru būtu viegli vadīt un kuram būtu viena pasaules identitāte. Globālais zīmols ir atslēga uz šo mērķi. Globāla produkta zīmols var palikt tāds pats jeb būt standartizēts, kamēr dažas citas produkta daļas var būt adaptētas vietējam tirgum. Globālu produktu patērētāji var atpazīt jebkurā pasaules malā un zināt tā kvalitāti un sniegumu. Tāpat globāls zīmols ir izveidojis emocionālu saikni ar patērētāju, kas samazina starpkultūru atšķirības.
Globāls zīmols nozīmē, visā pasaulē viens vārds, kas ir gan izaicinājums uzņēmumam, gan lielas priekšrocības. Izaicinājumi ir tādi, ka ir jārada tāds zīmols, kuru varētu saprast visas pasaule un nevienā valstī neradīsies pārpratumi. Priekšrocības noteikti ir tādas, ka patērētāji globālus zīmolus pamana, viņi redz ka tajā valstī arī ir tāds zīmols, un uzreiz ir asociācijas par produktu. Tāpat uzņēmumam ir jātērē mazākas izmaksas uz produktu adaptāciju.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties