Lai nerastos problēmas ar produkta zīmolu Kalifornijas laboratorija iesaka uzņēmumiem vadīties pēc šādām pieejām: 1. Tulkojums; 2. Transliterācija; 3. Transparents; 4. Starpkultūras.
Daudzu tirgotāju mērķis ir radīt tādu zīmolu, kuru būtu viegli vadīt un kuram būtu viena pasaules identitāte. Globālais zīmols ir atslēga uz šo mērķi. Globāla produkta zīmols var palikt tāds pats jeb būt standartizēts, kamēr dažas citas produkta daļas var būt adaptētas vietējam tirgum. Globālu produktu patērētāji var atpazīt jebkurā pasaules malā un zināt tā kvalitāti un sniegumu. Tāpat globāls zīmols ir izveidojis emocionālu saikni ar patērētāju, kas samazina starpkultūru atšķirības.
Globāls zīmols nozīmē, visā pasaulē viens vārds, kas ir gan izaicinājums uzņēmumam, gan lielas priekšrocības. Izaicinājumi ir tādi, ka ir jārada tāds zīmols, kuru varētu saprast visas pasaule un nevienā valstī neradīsies pārpratumi. Priekšrocības noteikti ir tādas, ka patērētāji globālus zīmolus pamana, viņi redz ka tajā valstī arī ir tāds zīmols, un uzreiz ir asociācijas par produktu. Tāpat uzņēmumam ir jātērē mazākas izmaksas uz produktu adaptāciju.
…