Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:593402
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskais mārketings ir gan zinātne, gan māksla vienlaicīgi. Lai izprastu starptautisko mārketingu nepieciešamas zināšanas tādās zinātnes sfērās, kā ekonomika, antropoloģija, kultūra, ģeogrāfija, vēsture, valodas, jurisprudence, statistika, demogrāfija u.c. sfērās.
Starptautiskais mārketings ir uzņēmējdarbības domāšanas loģika, kad pasaules (globālais) tirgus tiek izskatīts kā globālās ražošanas - realizācijas aktivitātes ar mērķi gūt peļņu. Starptautiskais mārketings ietver visas tradicionālā mārketinga aktivitātes, taču attiecībā uz globālo tirgu. Starptautiskā mārketinga būtība tādejādi atklājās tā globālajā uztverē.

Starptautiskais un vietējais mārketings- kopīgais un atšķirīgais.
Pirms uzņēmums pārdod savu preci tirgū ir jāizpēta cilvēku vajadzības un pieprasījums, jāizstrādā jauno produktu projekts un jāorganizē to pārdošana atbilstoši pieprasījumam. Tādejādi gan vietējais, gan starptautiskais mārketings aizsākas no viena izejas punkta- vajadzību apzināšanas.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1126233
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties