Starptautiskās cenu noteikšanas stratēģijas salīdzinājumā ar cenu noteikšanas stratēģijām vietējā tirgū.
Pasaulē, kur aizvien nozīmīgāka kļūst konkurence, valstiskā tirgus regulēšana, inflācijas pieaugums un nestabilie valūtas kursi, globālajiem tirgiem ir jāvelta aizvien ilgāks laiks cenu stratēģijas plānošanai. Tādēļ, ka cenas noteikšana ir vienīgais ienākumu veidojošais marketinga miksa elements, tam ir papildus nozīme uzņēmuma mērķu sasniegšanā. Tomēr tieši šis marketinga miksa elements tiek īpaši rūpīgi izvērtēts no valstisko regulējošo aģentūru puses. Šo īpašību var novērot vislabāk tajā kā uzņēmumi izvērtē transfertu izcenojumus.
Ir trīs galvenās filozofijas, kas nosaka transfertu izcenojumus. Tās ir izmaksu balstītā (cost-based), tirgus balstītā (market-based) un parocīgā (arm’s-lenght). Transfertu izmaksu noteikšana ir uzņēmuma gan iekšējās, gan ārējās stratēģijas elements. No iekšpuses transferta cenu izmaiņas var sarežģīt kontroles procesus un dokumentāciju. No ārējiem faktoriem var minēt problēmas ar nodokļu regulējošām institūcijām tajās valstīs, kurās notiek uzņēmējdarbība.