Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:187471
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Katra no šīm stratēģijām uzskatāma arī par integrācijas formu, un integrācija pieaug virzienā uz leju. Katra nākošā integrācijas forma ietver paaugstinātu atbildību, riskus, kontroli un peļņas iespējas. Kompānijām, kuras strādā ārvalstu tirgos jādomā par standartizācijas jautājumiem, tomēr, ja izpēte nav bijusi pietiekama, standartizācijas pieejas izmantošana var nest vairāk slikta nekā laba.
Līmenis, ko nosaka cik lielā mērā kompānija ir iesaistīta ārējā tirgus operācijās, nosaka starptautiskās mārketinga vadības organizāciju. Tas ir: eksporta nodaļa; starptautiskā apakšvienība; globālā organizācija.
Uzņēmumiem, kuri ir darbojas globāli, svarīgi izvēlēties, cik centralizēti vai decentralizēti norisināsies lēmumu pieņemšanas un ieviešanas process. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1246798
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties