Šodien zināšanas starpkultūru attiecībās ir nepieciešamas ikvienam uzņēmējam. Jo arī jebkuri mazie uzņēmumi var sajust lielo kompāniju ietekmi, kas vēlēsies tos pārpirkt vai arī veidot kādu cita veida sadarbību, tādēļ jābūt spējīgam noturēties tirgū.
Ja uzņēmējs nezina, kā citi cilvēki sazinās, pieņem lēmumus, kā viņi strādā grupās, ko sagaida no biznesa., tad tas var bremzēt darījumus. Piemēram, francūzim, amerikānim vācietim ir atšķirīgi priekšstati par sanāksmju noturēšanu. Par to, vai jābūt precīzam un jāpieturas pie dienaskārtības. Biznesa kultūras neizpratnes dēļ ir izgāzušies lieli darījumi, piemēram, starp Volvo un Renault apvienošanās mēģinājumu. Jo katra uzņēmuma vadītājam bija citāda izpratne par to, kā jāvada uzņēmums.
Un arī globalizācija nav spējusi apslāpēt kultūras atšķirības starp dažādām nācijām. Globalizācija no vienas puses liek visiem sajaukties, bet no otras pastiprinās vajadzība pēc identitātes. Tāpēc ir jāzina, kas ir katras nācijas jūtīgās vietas un jāsaprot, ka nav pareizu un nepareizu tradīciju un ieradumu.…