Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:638441
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Attiecības starp masu medijiem un sportu vienmēr ir bijis īpašs. Mediji ir palīdzējuši izvedot sporta nozīmi.
Sporta-medija kompleksa sākums bija 1890. gadā ar attīstīto valstu kultūru, kas ietvēra sporta presi, žurnālus. Sports pārdeva laikrakstus un laikraksti pārdeva sportu. Starp citu, tas notiek arī mūsdienās, kad mediji un sports savstarpēji nespēj simtprocentīgi funkcionēt. Laikrakstu īpašnieki parasti investēja atlētos, komandās, stadionos un reklāmās. Tā radās arī profesionālā sporta būtība. Profesionālās komandas piesaistīja lielākas auditorijas ar komerciāliem produktiem un palielināja laikrakstu lasāmību. Mūsdienās pasaules meistarsacīkstes pulcē tūkstošiem skatītājus spēļu klātienē, kur tiek piedāvāts nopirkt dažādus spēļu atribūtus. Cilvēki iegādājas dažādas lietas, uz kurām attēlota attiecīgās spēles komandas simbolika, tā parādot citiem, kuru komandu atbalsta.
Sporta un mediju attiecības ir simbiozas. Kāpēc tā? No vienas puses sports ir ieinteresēts medijos, jo sportam ir nepieciešama popularitāte, kas piesaista fanus, patērētājus un skatītājus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties