Attiecības starp masu medijiem un sportu vienmēr ir bijis īpašs. Mediji ir palīdzējuši izvedot sporta nozīmi.
Sporta-medija kompleksa sākums bija 1890. gadā ar attīstīto valstu kultūru, kas ietvēra sporta presi, žurnālus. Sports pārdeva laikrakstus un laikraksti pārdeva sportu. Starp citu, tas notiek arī mūsdienās, kad mediji un sports savstarpēji nespēj simtprocentīgi funkcionēt. Laikrakstu īpašnieki parasti investēja atlētos, komandās, stadionos un reklāmās. Tā radās arī profesionālā sporta būtība. Profesionālās komandas piesaistīja lielākas auditorijas ar komerciāliem produktiem un palielināja laikrakstu lasāmību. Mūsdienās pasaules meistarsacīkstes pulcē tūkstošiem skatītājus spēļu klātienē, kur tiek piedāvāts nopirkt dažādus spēļu atribūtus. Cilvēki iegādājas dažādas lietas, uz kurām attēlota attiecīgās spēles komandas simbolika, tā parādot citiem, kuru komandu atbalsta.
Sporta un mediju attiecības ir simbiozas. Kāpēc tā? No vienas puses sports ir ieinteresēts medijos, jo sportam ir nepieciešama popularitāte, kas piesaista fanus, patērētājus un skatītājus.…