Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:916968
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Sporta skolotāja pedagoģiskā kompetence:
Jāattīsta spējas novērtēt kustību telpiskos un laika parametrus, no kuriem atkarīga orientēšanās dzīves un darba mainīgās situācijās, un savu darbību kontrole;
Jāattīsta ātra un precīza kustību reakcija, kā arī organisma spēja pielāgoties lieliem ātrumiem;
Jāpastiprina prasme apvienot fizisko, emocionālo un psihisko slodzi, veicot vispārējās fiziskās sagatavotības fona uzdevumus;
Jāpalielina spēja atkarībā no konkrēta darbības veida vienoti izmantot fiziskās īpašības.


Jāsniedz zināšanas par fiziskās aktivitātes vietu un lomu veselīgā dzīvesveidā;
Jāiepazīstina ar ievērojamu sportistu dzīvi;
Jāieaudzina disciplīna, apzinīga attieksme pret uzticētajiem pienākumiem;
Jāattīsta estētiskā gaume un higiēniskās iemaņas;
Jāveicina gribas un morālo īpašību veidošanās skolēnu savstarpējā saskarsmē stundās un ārpusklases nodarbībās.

Jāievēro sistemātiskums un pakāpenība slodzes regulēšanā;
Jāņem vērā bērnu vecums, dzimums, fiziskā sagatavotība un veselības stāvoklis;
Sistemātiski jāpalielina visu organisma sistēmu funkcionālās spējas;
Jāievēro higiēniskās prasības un normas visās sporta stundās;
Skolēniem stundās jāiemāca vienkārši paškontroles paņēmieni;
Jācīnās pret kaitīgiem ieradumiem;
Iespēju robežās jākoriģē ķermeņa forma, jāveido racionāla stāja;
Jāsniedz zināšanas, jānostiprina prasmes un iemaņas par veselīgu dzīves veidu ikdienā.

Pareizi jāsaprot galvenie un pakārtotie uzdevumi;
Jāklausās, jānovērtē, jāuztver un jādomā, lai veiktu stundas uzdevumus;
Aktīvi jādarbojas stundā, jāveic paškontrole, jāapspriež rezultāti ar citiem skolēniem;
Jāsniedz palīdzība un aizsardzība;
Jānovērtē dažādas stundā radušās situācijas.


Jāpaskaidro stundas mērķis un uzdevumi;
Jāorganizē konkrētās darbības;
Pastāvīgi jāanalizē un jāvērtē skolēnu darbs, jādozē slodze;
Jānoregulē un jāvada skolēnu savstarpējās attieksmes.

Stundas galveno un pakārtoto uzdevumu noteikšana;
Satura un vielas apjoma precizēšana;
Stundas struktūras variantu izvēle stundas organizatoriski metodiskai nodrošināšanai;
Skolotāja personīgā sagatavošanās;
Palīgu un grupu vecāko instruēšana;
Mācību vielas sagatavošana.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties