Apjēgšana
Pastāstu, kas ir nauda, kas ir barters, ka senos laikos naudas nebija un cilvēki apmainījās ar precēm. Izstāstu, kas ir cena, jautāju skolēniem, kādu zemāko cenu viņi ir redzējuši. Pastāstu, kādos veidos var tikt norādīta cena.
Turpinājumā demonstrēju skolēniem videomateriālu, kas ir pieejams: https://www.youtube.com/watch?v=zSWITQwdw8M (Astoņi stāsti par eiro)
Tā ilgums ap 5 minūtēm. Videomateriālu, laikā, kad rāda eiro banknotes, apturu un pastāstu, ka 500 eiro vairs nav apgrozībā, jo tie bieži vien tika izmantoti noziedzīgā pasaulē. Pēc videomateriāla noskatīšanās skolēniem jautāju, kas jums patika, ko jaunu uzzinājāt? Skolēni izsaka savas idejas (15 min).
Pēc tam iepazīstinu skolēnus, kā cilvēki var iegūt naudu, izstāstu savu pieredzi. Informēju, ka naudas atrašana un laimēšana nevar būt pastāvīgs ienākumu avots. Izskaidroju jēdzienu kabatas nauda. Jautāju skolēniem, ko jūs dariet ar kabatas naudu, skolēni izsaka savas idejas. …