Ceļa augšējās daļas uzbūves tipa izvēle un ceļu remontu kalendārā grafika izstrāde.
1.1. Ceļa augšējās daļas uzbūves tipa izvēle.
Tabulā Nr.1 dots sliežu tips P65. Ceļa augšējās daļas uzbūves smagais veids ar P65 tipa sliedēm ir domāts līnijām ar kravu noslodzi no 15 līdz 80 milj. tkm/km bruto gadā. Nerūdītās P65 tipa sliedes tiek izmantotas pie kravu noslodzes no 15 līdz 40 milj. tkm/km bruto gadā, bet apjomrūdītās - pie kravu noslodzes no 25 līdz 80 milj. tkm/km bruto gadā. Tā kā perspektīvā kravu noslodze dota 30 milj. tkm/km bruto gadā, tad ir jāizvēlas starp apjomrūdītām un nerūdītām sliedēm, izvēlos P65 tipa apjomrūdītās sliedes bezsadures ceļam uz dzelzsbetona gulšņiem.
Tabula Nr.2 Savstarpējās sakarības starp.ceļu augšējās daļas uzbūvi un kravu noslodzi.
Ceļa augšējās daļas uzbūves tips
Sliedes
Kravu noslodze, milj. tkm/km bruto gadā
15-25
25-40
40-50
50-80
Smagais
Apjomrūdītās P65 tipa
-
BDZ , PK
Nerūdītās P65 tipa
BDZ , PK
Piezīme. BDZ – bezsadures (salaiduma) ceļš uz dzelzsbetona gulšņiem, PK – posmu ceļš uz koka gulšņiem.
1.2. Ceļu remontu kalendārā grafika izstrāde.
Tabula Nr.3 Ceļu remontu periodiskums.
Ceļa augšējās daļas uzbūves tips
Sliedes
Kravu noslodze, milj. tkm/km bruto gadā
Starpremontu tonnāža, milj. t bruto
Kapitālais
Tk
Vidējais
Tv
Uzturēšanas
Tu
Smagais
Apjomrūdītās P65 tipa
50-80
25-50
50-80
15-50
600
750
400
500
350
300;600
300
300
200;475
150;450
170
150;400
Nerūdītās P65 tipa
…