Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:201290
 
Vērtējums:
Publicēts: 25.05.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Logopēds sauc vārdus, bērnam pareizi jāatkārto, piemēram, ģitāra-džitāra (bērns-ģitāra), knaģis-knadžis, džemperis-ģemperis, ģimene-džimene, ērģeles-ērdželes, pīlāģi-pīlādži, dadži-daģi, džips-ģips, vidžina-viģina.

3.2. Pēc akustiskām pazīmēm.
Bērns grupē kartiņas pie Ģ un DŽ simbolu kartiņām. Logopēds sauc vārdus, kuru sākumā ir saklausāmas skaņas Ģ un DŽ. Bērns paceļ attiecīgo simbolu, ja dzird vārdu ar atpazīstamo skaņu ( pielikumā).

4. Skaņu Ģ un DŽ diferencēšana vārdu savienojumos un teikumos.
4.1. Pēc artikulārām pazīmēm.
Bērns atkārto logopēda nosauktos vārdu savienojumus un teikumus, piemēram, ģitāra uz galda, tīģeris džungļos, ģimenes pidžama, vāģis sādžā, ķieģelis dadžos, Džona ģīmetne, oriģinālais kliņģeris, odžu mudžeklis. Džilda ar zāģi zāģē malku. Ģenerālis ģērbtuvē noķēra garnadžus.
4.2. Pēc akustiskām pazīmēm.
Logopēds sauc teikumu, bērna uzdevums- nosaukt tikai tos vārdus, kuros ir skaņa Ģ.
-Tīģeris apmaldījās džungļos. Oriģināla kliņģerīšu tinktūra.
Vai arī nosaukt tos vārdus teikumā, kuros ir saklausāma skaņa DŽ.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties