Logopēds sauc vārdus, bērnam pareizi jāatkārto, piemēram, ģitāra-džitāra (bērns-ģitāra), knaģis-knadžis, džemperis-ģemperis, ģimene-džimene, ērģeles-ērdželes, pīlāģi-pīlādži, dadži-daģi, džips-ģips, vidžina-viģina.
3.2. Pēc akustiskām pazīmēm.
Bērns grupē kartiņas pie Ģ un DŽ simbolu kartiņām. Logopēds sauc vārdus, kuru sākumā ir saklausāmas skaņas Ģ un DŽ. Bērns paceļ attiecīgo simbolu, ja dzird vārdu ar atpazīstamo skaņu ( pielikumā).
4. Skaņu Ģ un DŽ diferencēšana vārdu savienojumos un teikumos.
4.1. Pēc artikulārām pazīmēm.
Bērns atkārto logopēda nosauktos vārdu savienojumus un teikumus, piemēram, ģitāra uz galda, tīģeris džungļos, ģimenes pidžama, vāģis sādžā, ķieģelis dadžos, Džona ģīmetne, oriģinālais kliņģeris, odžu mudžeklis. Džilda ar zāģi zāģē malku. Ģenerālis ģērbtuvē noķēra garnadžus.
4.2. Pēc akustiskām pazīmēm.
Logopēds sauc teikumu, bērna uzdevums- nosaukt tikai tos vārdus, kuros ir skaņa Ģ.
-Tīģeris apmaldījās džungļos. Oriģināla kliņģerīšu tinktūra.
Vai arī nosaukt tos vārdus teikumā, kuros ir saklausāma skaņa DŽ.…