Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:381117
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Malarmē izvirza 3 galvenās simboliskā teātra pamattēzes:
1. Teātrim jākļūst subjektīvam un jāatspoguļo dzejnieka dvēselē atplaiksnījusies subjektīva pasaules aina, jo dzejnieks ir izredzēta persona, kurai ļauts pietuvoties eksistences mīklai.
2. Jauno, subjektīvo realitāti teātris vislabāk var radīt, balstoties uz sintēzes ideju, t.i., izmantojot tāda tipa tēlainību, kas nepakļaujas konkrētai racionāli jēdzieniskai atšifrēšanai.
3. Teātrim jāatklāj dzīves filozofiskā un metafiziskā būtība, tam jākļūst par Ideju templi.
Dzejniekus neapmierināja tikai teorētiski raksti par teātri, viņi vēlējās visu izmēģināt praktiski, tādēļ 19.gs.80.gadu beigās iestudēja virkni eksperimentālu izrāžu.
Līdz ar to tika iezīmēts viens no trim posmiem franču simboliskā teātra attīstībā: simboliskā teātra priekšfāze jeb dzejnieku teātris.
Šiem eksperimentiem piemita kamerspēles jeb istabas teātra raksturs. Vēlāk kamerspēle kļūva par simbolisko teātri raksturojošu, kanonisku tradīciju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties