Par savu pētījuma objektu reklāmā es izvēlējos sievieti. Sieviete ir visbiežāk pielietotais objekts reklāmā. Interesanti, ka sieviete kā objekts vienlīdz spēcīgi iedarbojas gan uz sieviešu auditoriju, gan uz vīriešu auditoriju. Sievietēm sieviete reklāmā ir kā:
paraugs, tēls kuram līdzināties
spoguļattēls, tēls ar kuru identificēties
iespēja palūkoties uz sevi no malas
Vīrietim sieviete reklāmā pārsvarā ir seksuālas iekāres objekts. Redzes tēli vīrieti uzbudina daudz vairāk un galvenais, spēcīgāk nekā sievieti. Tādēļ vienmēr būs pircēji žurnāliem, kuri pārbāzti ar atkailinātu daiļavu tuvplāniem. Un joprojām daudzām sievietēm šķiet pilnīgi neizprotami, kā izglītotu un gudru vīrieti spēj uzbudināt viens vienīgs skatiens uz sievietes kailfoto.
Sievietes reklāmā spēlē dažādas lomas:
vienkārši sievietes lomu – piemēram žurnāla Santa 2004. gada abonēšanas kampaņas sauklis: “Labākais kas ar sievieti var notikt ir būt sievietei”.
mātes un sievas lomu – dažādu veļas pulveru reklāmas, pārtikas produktu reklāmas, Safegard ziepju reklāmā (“Ar Safegard es varu pasargāt savu ģimeni no mikrobiem”).
vīrieša iekāres objekta lomu, pavedinātājas lomu – alkohola, cigarešu, auto, parfimērijas un kosmētikas, apģērbu u.c. reklāmās
lietišķas sievietes lomu, vīrietim līdzvērtīgas biznesa partneres lomu – noteiktam statusam atbilstošu brendu reklāmās
draudzenes, padomdevējas lomu – mazgājamo līdzekļu, kosmētikas un parfimērijas reklāmās.…