Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
Akcijas un īpašie piedāvājumi 2 Atvērt
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:832219
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Veikala īpašo attieksmi pret klientiem ir paspējuši novērtēt arī paši klienti, jo uzņēmums ir saņēmis laba serviss atzinību „Uzslavētākā apkalpošanas vieta 2008” Stenders veikalā "Galerija Centrs", Rīgā, kā arī 2010. gadā zīmols „Stenders” iekļuva „Mīlētāko zīmolu” topa 11 vietā..
Īpaša uzmanība tiek veltīta ne vien klientiem, bet arī darbiniekiem. Liela uzmanība tiek piešķirta darbinieku izvēlei un viņu labsajūtai uzņēmumā. Uzņēmuma darbinieki ir ne tikai pārdevēji, ķīmiķi, biroju darbinieki, bet parasti arī pirmie jaunās produkcijas testētāji, no kā tiek saņemtas pirmās atsauksmes par jaunajiem produktiem.
Arī uzņēmuma birojs nav iekārtots kā standarta biroji. „Stendera” birojā ir ļoti daudz zaļo augu un nestandarta mēbeles, lai darbiniekiem būtu patīkama gaisotne un vēlme katru dienu atgriezties birojā.
AS „Stendera ziepju fabrika” pārstāvji uzskata, ka tieši ar īpaša attieksme pret klientiem, saliedēta un kompetenta komanda un optimistiska attieksme pret apkārtējo vidi ir uzņēmuma mērķu sasniegšanas pamatā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties