SVID analīzē galvenā uzmanība pievēršama objekta konkrētām īpatnībām. Šāda analīze ir iedarbīga, tā noder par pamatu analizējamā objekta vadības lēmumu izstrādāšanai.
Analīzes uzdevums, no vienas puses, ir noteikt uzņēmuma darbības efektivitāti un noteikto mērķu sasniegšanu, bet, no otras puses, noteikt uzņēmuma darbības attīstības, ņemot vērā materiālos, finansiālos un darbspēka resursus.
Sabiedrisko attiecību programmās izmantojamie resursi tiek iedalīti trīs lielās grupās. Pirmā ir cilvēku resursi, otrā – ekspluatācijas izmaksas, trešā – aprīkojums. Neatkarīgi no tā, vai šis ir uzņēmuma vai konsultāciju dienesta darbinieks, par, cilvēka ieguldīto laiku un prasmēm ir jāmaksā.1
Novērtējot sabiedrisko attiecību aktivitāšu izmaksas, jāpatur prātā divi būtiski faktori – efektivitāte un lietderīgums. Lai programma sniegtu gaidītos panākumus, ir jāizvēlas pareizi līdzekļi.2…