Šeit, manuprāt, ir sliktās vīzijas piemērs. Jo, manuprāt:
1. Tā ir ļoti plaša vīzija, jo jebkurš uzņēmums vēlas pilnveidot savus pakalpojumus, visiem uzņēmumiem ir svarīgi balstīties un apgūt jaunas zināšanas;
2. Un ir ļoti vispāreja, jo šādu vīziju varētu piemērot jebkuram uzņēmumam, kas nodrošina sabiedrībai kādu pakalpojumu;
3. Ja tas ir ar niršanu saistīts uzņēmums, kas piedāvā šādus spesifiskus pakalpojums, kāpēc vīzijā netiek runāts vispār par niršanu, ne vārda nav pateikts par niršanas iespējām, apmācību, starptautisku sertifikātu?
4. Un netiek runāts par kādiem tieši pakalpojumiem tiek runāts, kāds tam iemesls, un kāpēc to nepieciešams izmantot, jo, piemēram, BMW uzsver kalpošanu jaunajiem klientiem jaunāja, bet iepazītājā pasaulē, kur braukšana ir bauda (kur braukšana ir mērķis un vajadzība, nepieciešamība klientiem).
Ja runājam, par virzieniem, tad man ir jautājums, kāpēc ar niršanu saistīts uzņēmums piedāvā finansu konsultācijas? Jo principā tās ir divas atšķirīgas lietas. Nav skaidrs pamatojums šiem finansiāliem pakalpojumiem, kas liek domāt par pazīstamu teicienu kā dzenoties pēc diviem zaķiem (..), kas nozīmē nesaniegt nevienu mērķi.
…