Atceries!
Būt par mūsu pārstāvi nozīmē sagaidīt katru klientu kā labāko draugu, lai viņam būtu vēlme atgriezties pie mums vēl un vēl.
Koncepts
Mēs esam cilvēkiem kustībā;
Ātrs, ērts serviss;
Noteikts cenu līmenis;
Izdevīgs darba laiks.
Nākotnes mērķi
Kompānijas pakalpojumu attīstības balstīsies uz mūsu klientu pieprasījuma vēlmēm:
”Mēs padarīsim dzīvi jaukāku un drošāku daudziem cilvēkiem, ko sastopam katru dienu, mēs esam vistuvāk.”
Kas ir serviss?
Serviss ir produkts – tas ir jāpārdod, tas ietver sevī trīs elementus:
1.veikals (izskats, pieejamība, vide);
2.Prece, produkti (izvēles iespējas, kvalitāte, cena, preces ekspozīcija);
3.Apkalpojošais personāls (atsauksmes, mūsu izvēle arī turpmāk, klientu apmierinātība).…