Dzīves stila analīze ir ļoti populāra reklāmas aģentūru vidū, kas tiek attiecināmi uz konkrētiem brandiem (piem., Martini) un dzīves stilu.
Personība - var, protams, uzskatīt, ka šeit nav īpašas sakarības starp produkta izvēli un personību, tomēr pētījumi liecina, ka ir. Pircēja un branda personība/ individualitāte ir izvēle, ko nosaka tieša personīgo īpašību manifestācija. Personības segmentācija ir vairāk iedarbīga tad, kad izvēle attiecas uz sevis izteikšanos, piemēram, brands ir tas, kas ļauj izpausties personībai.
Profila segmentācija
Profila segmentācija ļauj patērētāju grupai tikt klasificētai ar to kā viņus sasniegt ar komunikācijas medijiem (reklamēšana, tiešais pasts utt.). Pat ja psihografiskā segmentācija ir veiksmīga, analīze beigās vajag pētīt patērētāja profilu, piemēram, vecums un sociālais stāvoklis sabiedrībā, lai varētu komunicēt ar viņiem. Iemesls ir TV, radio un preses lasīšana un skatīšanas izpausmes veids.
…