Cēsu alus – viegls alus vieglai dzīvei
Šī reklāma ir vērsta vīriešiem vecuma no 18 un pat līdz 60. Sauklis asociējās vainu ar diētisku alu vai bez alkoholisku, ka var dzert un nav problēmu.
Hansabanka – pārdomāti risinājumi
Cilvēkiem pār 25 gadi. Asociējas ar nopietnu un pārdomātu lēmumu, kas jāpieņem cilvēkam, bet jau ir izdomāts tam risinājums.
Blend-a-med – vai esi gatavs veselam smaidam?
No 5 gadi un kamēr ir zobi. Asociējas ar veseliem zobiem.
Avon lūpu krāsa – liec pasaulei mirdzēt.
Sievietēm no 15 – 50.gadi. Asociējās ar skaistumu, spilgtumu un pamanamību.
Drogas – jums līdzās.
Visam vecumu grupā – asociācijas ar siltumu, atbalstu.
Ādažu čipsi – Mājas čipsi gatavoti, kā mājās.
Bērniem un jauniešiem. Nāk prātā garšīga lauku pārtika, mājīgums, bez ķīmijas.
Samsung TV – viegli iztēloties.
Pieaugušiem cilvēkiem, kas var sevi uzturēt. Asociējas ar iztēli, krāšņumu, spilgtumu, bet vienkāršību.
Lenor – svaiguma, labuma noskaņas esence.
Sievietēm pēc 20. gadiem. Asociējās ar dabu, labu aromātu, pļavu.
Tele 2 – padari savu dzīvi krāsainu.
Jauniem cilvēkiem līdz 30. Asociējās ar jautrību un kaut ko interesantu un neredzētu.
Safari džins – paņem ja vari!
Cilvēkiem , kas pilngadīgi. Asociējās ar spēku, mežonību un džungļiem.
Forlaks – ja tev nenāk lauka kaks, tad tev palīdzes forlaks.
No 15 – 60 gadiem. Asociējās ar palīdzību, kad iraizcietējums.
Ambi purse – jūtu aromāts
Sievietei ap 30. gadi. Asociējās ar labu aromātu un romantiku.…